Naujienos

Pasvalio viešojoje bibliotekoje atidaryta LESTO paslaugų savitarnos vieta

LESTOLietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO kartu su Pasvalio Mariaus Katiliškio viešąja biblioteka atidarė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų. Atsižvelgdama į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, LESTO kartu su Pasvalio Mariaus Katiliškio viešąja biblioteka atidarė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.

Pasvalio mieste, Vytauto Didžiojo a. 7 įsikūrusios bibliotekos darbuotojai, esant poreikiui, teikia pagalbą LESTO klientams įsigyjant paslaugas per savitarnos svetainę. Įsigyti LESTO paslaugas per savitarnos svetainę klientai taip pat gali ir kituose Pasvalio Mariaus Katiliškio bibliotekos skyriuose.

„Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką. Čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis", - teigia Danguolė Abazoriuvienė, Pasvalio Mariaus Katiliškio viešosios bibliotekos direktorė.

LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai pasvaliečių jau įvertino savitarnos svetainės privalumus.

Per penkis šių metų mėnesius www.manoelektra.lt apsilankė 4,5 tūkst. LESTO vartotojų iš Pasvalio rajono - tai 16 proc. daugiau nei pernai sausį-gegužę.

Šiemet birželio 1 dienos duomenimis, savitarnos svetainės registruotų privačių klientų, gyvenančių Pasvalio rajone, buvo 4 tūkst., arba dukart daugiau nei pernai birželio 1 dieną. Prisijungus prie savitarnos svetainės, galima greitai ir patogiai rasti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis, taikomus tarifus, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsakyti atsiskaitymo knygelę, gauti svarbiausią informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu.

„Tendencijos akivaizdžiai įrodo, jog savitarnos svetainė www.manoelektra.lt sparčiai populiarėja tarp pasvaliečių. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją", - teigia LESTO Šiaurės regiono klientų aptarnavimo departamento direktorius Saulius Dauknys.

Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine, per penkis šių metų mėnesius Pasvalio rajono klientai 2,7 tūkst. kartų tikrino savo mokėjimų istorijas, peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, 1 tūkst. kartų deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo 212 kartų.

„Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais", - sako S. Dauknys.

LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Pasvalio rajone paslaugas teikia 13,8 tūkst. privačių klientų.

2014 m. birželio pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 450 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.

Martynas Burba

AB LESTO atstovas ryšiams su visuomene

Tel. 8 5 251 4516

Mob. +370 626 369 52

Šis elektroninio pašto adresas yra apausogtas nuo spambots. Peržiūrėjimui reikia įjungti JavaScript.

AB LESTO – Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius, kurio pagrindinės funkcijos: elektros energijos persiuntimas skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, naujų vartotojų įrenginių ir objektų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, jų priežiūra, valdymas, plėtojimas, saugumo ir patikimumo užtikrinimas. Bendrovė aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. elektros vartotojų visoje šalies teritorijoje. LESTO savitarnos svetainė – www.manoelektra.lt, LESTO klientų aptarnavimo telefonas visą parą – 1802.