Pereiti prie turinio Į pradžią / Naujos knygos / Nepriklausomos Lietuvos futbolo istorija (1918–1940). Algirdas Klimkevičius

Intraverto pranašumai. Matthew Pollard, Derek Lewis

intraverto pranasumai

Esate intravertas? Greičiausiai neįsivaizduojate savęs pardavėjo rolėje ir pardavimų vadybininkams skirtus darbo skelbimus aplenkiate iš tolo. Stop! Autorius Matthew Pollard knygoje „Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau” teigia, kad intravertas gali tapti daug sėkmingesniu pardavėju už daugelį ekstravertų.

Kaip gi atrodo tipinė pardavimų srityje dirbančio žmogaus diena?

Jis pakelia telefono ragelį, surenka numerį ir visą dieną įtikinėja žmones pirkti produktą ar paslaugas. Jei reikia – tą daro agresyviai ir nepaisydamas prieštaravimų.

Pasak autoriaus, tai nėra vienintelis sėkmingas pardavimų kelias ir jis visiškai netinka intravertams. Ramūs ir užsidarę žmonės iš tiesų blogai jaučiasi primygtinai brukdami produktus ar ginčydamiesi su klientais. Tad tokiems asmenims reikėtų pasiieškoti kito darbo, arba atidžiai perskaityti itin naudingus autoriaus patarimus.

Matthew Pollard ir pats yra intravertas. Dar paauglystėje jam teko gyventi vien tik iš komisinių gaunamų už pardavimus. Iš pradžių šis darbas nedavė absoliučiai jokių rezultatų, kol galiausiai Matthew Pollard atrado savo septynių žingsnių sistemą, padėjusią jam tapti geriausiu regiono pardavėju.

„Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau“ – praktiškas patarimų vadovas, kuris ramius, agresyviems pardavimams nepasiruošusius žmones išmokys naudingų dalykų. Skaitytojai sužinos, kaip įžvelgti bei išnaudoti savo stipriąsias puses.

Darbuotojai išmoks natūraliai savimi pasitikėti, pasiruošti netikėtoms, iš vėžių išmušančioms situacijoms, atrasti patrauklių būdų, kaip galėtų prisistatyti klientams.

Autorius pataria, kaip suprasti, kada klientai pasiruošę pirkti, kaip pasiūlyti produktą iš tiesų jo nesiūlant bei kaip sukurti gerai parduodančią istoriją, o svarbiausia – kaip mėgautis pardavimo procesu.

Matthew Pollard atskleidžia visą pardavimų sistemą ir pateikia gausybę realių pavyzdžių. Skaitytojai liaupsina šią knygą ir dėkoja autoriui už pagalbą ieškant savo potencialo bei stipriųjų pusių. „Intraverto pranašumai: kuklūs parduoda daugiau“ yra skirta tiek darbuotojams, tiek vadovams. Beje, iš pateiktų pardavimų strategijų pasimokyti gali net ir ekstravertai.

Matthew Pollard yra tarptautiniu mastu pripažintas konsultantas, pranešėjas, tinklaraštininkas, autorius, mentorius, verslo treneris. Kadaise autorius ir pats bijojo pardavinėti, o dabar Matthew Polland patenka į geriausių pasaulio pardavimų profesionalų dvidešimtuką ir konsultuoja daugybę įmonių. Nors vyras turi tikrai didelių ir stambių klientų, tokių kaip „Microsoft“, jo aistra yra konsultuoti mažas įmones bei padėti smulkiam verslui sėkmingai augti.

Daugiau naujų knygų